Isnin, 1 Jun 2009

Kuala Lumpur International Airport

Hari ini (1 Jun 2009), hari Isnin. Kira-kira jam 5:40 petang, saya sekeluarga bersama emak pergi ke Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur yang dikenali sebagai Kuala Lumpur International Airport (KLIA) di Sepang.

Oleh kerana hujan lebat, saya memandu kereta dengan berhati-hati. Melalui Lebuhraya SILK, masuk ke PLUS dan seterusnya melalui ELITE. Keluar di Persimpangan KLIA dan terus ke sana. Letak kereta di kawasan berbumbung di dalam bangunan di tingkat 2. Naik lif terus ke balai berlepas. Kami ke Kaunter A dan keluarga adik saya sudah berada di sana.

Sebenarnya malam ini, suami adik saya hendak berangkat pergi umrah. Sebelum dia berangkat, saya sempat sembahyang Maghrib di surau KLIA. Walaupun umur suami adik saya lebih tua 3 tahun daripada saya, dia tetap adik ipar saya.

Dia pergi umrah bersama kakitangan Lebuhraya KESAS dan emaknya. Ramai juga ahli keluarga mereka ke KLIA untuk mengucapkan selamat jalan. Saya sekeluarga dan emak bertolak pulang ke rumah sebelum Isya'. Dalam perjalanan, azan Isyak berkumandang. Esok, kami hendak pulang ke kampung pula sempena cuti sekolah ini.

Kumpulan Nasyid Hijjaz

Kumpulan Nasyid Hijjaz
Klik pada gambar untuk menonton video YouTube.

Anugerah Sahabat Hijjaz Setia

Kenangan di Negara Arab

WELCOME

WELCOME
http://jeehan75.blogspot.com

MURAQABAH

  • Naib 2007 SMKBBSL.
  • Dhabit 2009 SKSS.
  • Rais 2010 SKSI2 (SMKSAAS).
  • Naib 2012 SJK(C)B.
  • Rais 2013 SKTR (SMKSAAS).
  • Rais 2015 SKBT (SMKBTK).
  • Rais 2016 SKJE (SMKDABB).
  • Rais 2017 SKLA (SMKTK).
  • Rais 2018 SKBTHO2 (SMKTT).
  • Dhabit 2023 UIS & UTAR (SMKTT) Murafiq.