Isnin, 8 Jun 2009

Restoran Tarbush, Ampang Point

Ampang, 08/06/2009 - Saya, isteri dan dua orang anak kami bertolak dari kampung di Pahang menuju ke rumah di Selangor. Dalam perjalanan pulang, saya singgah sebentar ke Restoran Tarbush di Ampang Point. Turun seorang sahaja dari kereta. Isteri dan anak-anak menunggu di dalam kereta. Saya minta dibungkuskan dua shawarma ayam dan kembali ke kereta. Teringin hendak makan shawarma dengan resepi Arab yang tulen. Sebelum ini pun, kami telah beberapa kali singgah di Restoran Tarbush Ampang Point menikmati menu makanan Arab. Pada tahun 2008 iaitu pada hari lahir saya yang ke-33, kami sekeluarga telah meraikan hari tersebut di sini.

Restoran Tarbush ini terletak di alamat:
Lot G05, Ground Floor,
Ampang Point Shopping Centre,
Jalan Mamanda 3, Ampang Point,
68000 Ampang,
Selangor.

Sempena cuti sekolah pertengahan tahun ini, saya membawa emak pulang semula ke kampung pada minggu lepas. Emak saya telah sebulan berada di Lembah Klang. Saya dan adik-adik saya kebanyakannya tinggal di kawasan ini.

Cuma di kampung RTP SU ini bekalan air paip selalu terputus. Ini memaksa kami kembali semula ke Lembah Klang untuk beberapa hari. Selepas itu, pulang semula ke RTP SU. Sudah banyak aduan telah dibuat berkenaan masalah bekalan air paip tetapi tindakannya tidak seberapa.

Pada cuti kali ini juga, saya dan keluarga serta emak sempat menghadiri kenduri kahwin sepupu saya di Daerah Lipis ini.

Hari ini, kami pulang dari kampung di Pahang ke Selangor. Esok, kami bercadang hendak pulang ke kampung di Melaka pula. Cuti masih ada.

Kumpulan Nasyid Hijjaz

Kumpulan Nasyid Hijjaz
Klik pada gambar untuk menonton video YouTube.

Anugerah Sahabat Hijjaz Setia

Kenangan di Negara Arab

WELCOME

WELCOME
http://jeehan75.blogspot.com

MURAQABAH

  • Naib 2007 SMKBBSL.
  • Dhabit 2009 SKSS.
  • Rais 2010 SKSI2 (SMKSAAS).
  • Naib 2012 SJK(C)B.
  • Rais 2013 SKTR (SMKSAAS).
  • Rais 2015 SKBT (SMKBTK).
  • Rais 2016 SKJE (SMKDABB).
  • Rais 2017 SKLA (SMKTK).
  • Rais 2018 SKBTHO2 (SMKTT).
  • Dhabit 2023 UIS & UTAR (SMKTT) Murafiq.