Khamis, 2 September 2010

Taklimat Khas 2010

Sepang, 02/09/2010 – Tengah hari tadi merupakan hari terakhir saya berada di Hotel Concorde Inn, “Kuala Lumpur International Airport” (KLIA).

Taklimat khas telah diadakan pada 1 dan 2 September di Concorde 1, Hotel Concorde Inn, KLIA. Saya dan rakan-rakan telah berada di sini kira-kira 2 hari 1 malam untuk bertaklimat.

Atur cara terakhir sebelum bersurai dan meninggalkan bilik hotel pada hari ini ialah rumusan dan sesi dialog bersama Urus Setia serta jalinan mesra.

Perjalanan pulang saya dari Hotel Concorde Inn, KLIA, Sepang ke rumah di Kajang ialah kira-kira 54 kilometer. Saya memandu kereta melalui Jalan KLIA 1, masuk ke Lebuhraya KLIA dan Lebuhraya Utara Selatan Hubungan Tengah (E6). Keluar di Persimpangan KLIA. Meneruskan perjalanan di E6 dan keluar di Persimpangan Nilai Utara. Masuk ke Lebuhraya Utara Selatan (E2) dan keluar di Persimpangan Bangi. Melalui Persiaran Pekeliling dan Persiaran Universiti. Tiba di hadapan pintu utama Universiti Kebangsaan Malaysia, saya membelok ke Jalan Bangi dan menyusuri Jalan Reko. Melalui Pekan Kajang, Jalan Cheras dan Saujana Impian. Akhirnya saya selamat sampai ke rumah petang ini.

Kumpulan Nasyid Hijjaz

Kumpulan Nasyid Hijjaz
Klik pada gambar untuk menonton video YouTube.

Anugerah Sahabat Hijjaz Setia

Kenangan di Negara Arab

WELCOME

WELCOME
http://jeehan75.blogspot.com

MURAQABAH

  • Naib 2007 SMKBBSL.
  • Dhabit 2009 SKSS.
  • Rais 2010 SKSI2 (SMKSAAS).
  • Naib 2012 SJK(C)B.
  • Rais 2013 SKTR (SMKSAAS).
  • Rais 2015 SKBT (SMKBTK).
  • Rais 2016 SKJE (SMKDABB).
  • Rais 2017 SKLA (SMKTK).
  • Rais 2018 SKBTHO2 (SMKTT).
  • Dhabit 2023 UIS & UTAR (SMKTT) Murafiq.