Khamis, 14 Oktober 2010

Bengkel Pembinaan Modul Persediaan Awal Remaja

Shah Alam, 14/10/2010 – Unit Dakwah, Sektor Pendidikan Islam, Jabatan Pelajaran Selangor telah mengadakan Bengkel Pembinaan Modul Persediaan Awal Remaja bertempat di Bilik Mesyuarat Sektor Pendidikan Islam, Jabatan Pelajaran Selangor.

Saya dan rakan-rakan guru, tenaga pengajar di sekolah rendah, Kementerian Pelajaran Malaysia dari negeri Selangor yang telah menghadiri Bengkel Pemurniaan Modul Bahan Dakwah pada 21, 22 dan 23 Julai di Hotel Seri Malaysia, Bagan Lalang telah dipanggil pula hari ini ke Jabatan Pelajaran Selangor untuk membuat penambahbaikan kepada Modul Persediaan Awal Remaja.

Ustaz Haji Shopuan bin Ahmad, Penolong Pengarah Kanan, Bidang Pengurusan Dakwah, Sektor Pendidikan Islam, Jabatan Pelajaran Selangor mempengerusikan Bengkel Pembinaan Modul Persediaan Awal Remaja di Bilik Mesyuarat Sektor Pendidikan Islam, Jabatan Pelajaran Selangor.

Jawatankuasa Penerbitan dan Panel Penggubal untuk Modul Persediaan Awal Remaja ialah Ustaz Asyaful Adli bin Satimin, Ustaz Norjeehan bin Ahmad Mustapa, Ustaz Muhammad Afandie bin Yahaya, Ustaz Hairul Hisyam bin Adam, Ustaz Ahmad Salehuddin bin Shafie, Ustaz Mohd Hamidi bin Zakaria, Ustaz Muhammad Shahril bin Shahari, Ustaz Mohd Ikmal bin Rosli, Ustaz Rafii bin Mairi, Ustaz Mohamad Ridza bin Samsudin, Ustaz Wan Azham bin Wan Zainal Abidin dan Ustaz Mohd Hazri bin Hashim. Turut dijemput menghadiri bengkel kali ini ialah Ustaz Mohd Faizal bin Husin dari Sekolah Kebangsaan Sungai Pelek (SKSP) kerana program Kem Pemantapan Aqil Baligh akan dijalankan nanti di SKSP menggunakan Modul Persediaan Awal Remaja.

Perjalanan pergi saya dari Kajang ke Shah Alam pagi tadi melalui Lebuhraya Kajang SILK (E18), Lebuhraya SKVE "South Klang Valley Expressway" (E26), Lebuhraya Utara Selatan Hubungan Tengah (E6) dan Lebuhraya Utara Selatan (E1). Di E18 melalui Plaza Tol Sungai Balak, E26 masuk melalui Plaza Tol Ayer Hitam dan keluar melalui Plaza Tol SKVE Saujana Putra. Di E6 masuk melalui Plaza Tol Bandar Saujana Putra dan keluar melalui Plaza Tol Ebor. Di E1 tidak melalui plaza tol.

Perjalanan pulang saya dari Shah Alam ke Kajang petang ini pula melalui Lebuhraya Utara Selatan (E1) iaitu sebelum Lebuhraya Persekutuan, Lebuhraya Metramac (E37) dan Lebuhraya Cheras Kajang (E7). Di E1 melalui Plaza Tol Batu 3, E37 melalui Plaza Tol 5 (Salak Selatan) dan E7 melalui Plaza Tol Batu 9 serta Plaza Tol Batu 11.

Kumpulan Nasyid Hijjaz

Kumpulan Nasyid Hijjaz
Klik pada gambar untuk menonton video YouTube.

Anugerah Sahabat Hijjaz Setia

Kenangan di Negara Arab

WELCOME

WELCOME
http://jeehan75.blogspot.com

MURAQABAH

  • Naib 2007 SMKBBSL.
  • Dhabit 2009 SKSS.
  • Rais 2010 SKSI2 (SMKSAAS).
  • Naib 2012 SJK(C)B.
  • Rais 2013 SKTR (SMKSAAS).
  • Rais 2015 SKBT (SMKBTK).
  • Rais 2016 SKJE (SMKDABB).
  • Rais 2017 SKLA (SMKTK).
  • Rais 2018 SKBTHO2 (SMKTT).
  • Dhabit 2023 UIS & UTAR (SMKTT) Murafiq.