Ahad, 20 Mac 2011

Cuti Pertengahan Penggal 1 Tahun 2011

Kajang, 20/03/2011 – Saya, isteri dan tiga orang anak kami telah kembali semula ke rumah pagi tadi selepas bercuti di beberapa buah negeri. Hari ini merupakan hari terakhir Cuti Pertengahan Penggal 1 bagi tahun 2011. Cuti sekolah kali ini bermula pada 12 Mac 2011 sehingga 20 Mac 2011.

Pada petang 11 Mac 2011, saya dan keluarga telah pulang ke kampung di daerah Jasin, Melaka menjenguk emak mentua saya. Kami telah bertolak dari rumah di Kajang dan tiba di sana pada waktu malam. Kami bermalam di sana.

Pada 12 Mac 2011, kami bersama emak mentua saya dan beberapa orang ahli keluarga yang lain telah pergi ke Segamat, Johor pula. Kakak kepada isteri saya mengadakan majlis pertunangan anak perempuannya. Kami bermalam di sana.

Pada 13 Mac 2011, kami telah berpatah semula ke rumah emak mentua saya. Kami bermalam di sana untuk beberapa malam lagi.

Pada 15 Mac 2011, saya, isteri dan tiga orang anak kami telah kembali semula ke rumah di Kajang. Kami bermalam di sini.

Pada pagi 16 Mac 2011, saya dan keluarga telah pulang ke kampung di daerah Lipis, Pahang menjenguk emak saya. Kami telah bertolak dari rumah di Kajang dan tiba di sana pada waktu petang. Kami bermalam di sana untuk beberapa malam.

Pada pagi tadi, kami sekeluarga telah tiba semula ke rumah di Kajang. Esok akan bermula semula sesi persekolahan selepas Cuti Pertengahan Penggal 1.

Saya tidak dapat bertugas di sekolah esok dan lusa kerana doktor telah mengeluarkan Surat Akuan Sakit (MC). Saya terkena sakit mata dan ia boleh berjangkit. Doktor mengesahkan telah memeriksa saya dan didapati tidak sihat serta tidak dapat menjalankan tugas selama dua hari.

Kumpulan Nasyid Hijjaz

Kumpulan Nasyid Hijjaz
Klik pada gambar untuk menonton video YouTube.

Anugerah Sahabat Hijjaz Setia

Kenangan di Negara Arab

WELCOME

WELCOME
http://jeehan75.blogspot.com

MURAQABAH

  • Naib 2007 SMKBBSL.
  • Dhabit 2009 SKSS.
  • Rais 2010 SKSI2 (SMKSAAS).
  • Naib 2012 SJK(C)B.
  • Rais 2013 SKTR (SMKSAAS).
  • Rais 2015 SKBT (SMKBTK).
  • Rais 2016 SKJE (SMKDABB).
  • Rais 2017 SKLA (SMKTK).
  • Rais 2018 SKBTHO2 (SMKTT).
  • Dhabit 2023 UIS & UTAR (SMKTT) Murafiq.