Isnin, 26 Mac 2012

Pertama Kali Cuti Sakit Tahun 2012

Kajang, 26/03/2012 – Saya sekarang berada di rumah kerana telah diberi cuti sakit selama seminggu. Ini adalah susulan daripada kejadian saya terjatuh ke dalam longkang tiga hari lepas di sekolah tempat saya mengajar.

Kemalangan tersebut telah berlaku kira-kira jam 7:30 pagi di Sekolah Kebangsaan Taman Puteri, Cheras, Hulu Langat pada 23/03/2012 (Jumaat). Kaki kanan saya terjatuh ke dalam longkang. Pada mulanya rasa sakit sikit sahaja. Kemudian rasa lebih sakit. Saya telah pergi ke Hospital Kajang. Pegawai Perubatan (Doktor) di Jabatan Kecemasan dan Trauma telah membuat pemeriksaan terhadap saya sebelum dibuat pancaran Sinar-X (X-Ray) di Jabatan Pengimejan dan Diaognostik. Oleh kerana kaki saya bengkak, imej Sinar-X tidak berapa jelas. Saya diminta datang semula ke hospital selepas beberapa hari. Saya pergi ke Jabatan Farmasi, mengambil ubat dan pulang ke rumah. Singgah beli dua batang tongkat untuk kegunaan ketika berjalan.

Pada 25/03/2012, sekali lagi saya pergi ke Hospital Kajang. Doktor telah membuat pemeriksaan terhadap saya sebelum dibuat pancaran Sinar-X semula. Didapati seperti ada tulang yang retak. Kaki saya dipakaikan dengan P.O.P. (Plaster of Paris) atau dikenali sebagai plaster simen. Saya telah diberi cuti sakit selama seminggu. Temujanji dengan Jabatan Ortopedik dan Traumatologi juga dibuat untuk tarikh lawatan akan datang sama ada boleh diberi cuti sakit tambahan atau tidak. Kemudian saya pergi mengambil ubat dan pulang ke rumah.

Kumpulan Nasyid Hijjaz

Kumpulan Nasyid Hijjaz
Klik pada gambar untuk menonton video YouTube.

Anugerah Sahabat Hijjaz Setia

Kenangan di Negara Arab

WELCOME

WELCOME
http://jeehan75.blogspot.com

MURAQABAH

  • Naib 2007 SMKBBSL.
  • Dhabit 2009 SKSS.
  • Rais 2010 SKSI2 (SMKSAAS).
  • Naib 2012 SJK(C)B.
  • Rais 2013 SKTR (SMKSAAS).
  • Rais 2015 SKBT (SMKBTK).
  • Rais 2016 SKJE (SMKDABB).
  • Rais 2017 SKLA (SMKTK).
  • Rais 2018 SKBTHO2 (SMKTT).
  • Dhabit 2023 UIS & UTAR (SMKTT) Murafiq.