Khamis, 19 Mac 2009

Cuti Sekolah

Sempena Cuti Pertengahan Penggal 1 ini, marilah sama-sama kita melakukan aktiviti yang berfaedah. Saya dan keluarga telah pulang ke kampung di Pahang menjenguk emak. Abah sudah meninggal dunia. Saya dilahirkan di negeri Pahang. Isteri dilahirkan di negeri Melaka. Dua orang anak kami dilahirkan di negeri Selangor.

Kembali semula ke rumah di Selangor untuk persediaan menduduki peperiksaan. Hari ini (19 Mac 2009), saya menduduki peperiksaan PTK di SMK Dato' Ahmad Razali, Ampang. Ada beberapa orang kawan yang sama-sama mengajar di SKTP juga menduduki peperiksaan PTK di sini.

Selepas ini, kami sekeluarga bercadang hendak pulang ke kampung di Melaka pula. Mahu menjenguk emak mentua saya di sana. Abah mentua saya juga telah meninggal dunia. Ketika saya berkahwin dengan isteri, kedua-dua abah kami memang sudah meninggal dunia. Dua orang anak kami tiada aki dan atuk sejak dilahirkan. Di Pahang anak-anak saya memanggil emak dengan panggilan wan. Di Melaka pula, anak-anak saya memanggil emak mentua dengan panggilan nenek.

Setakat itu dulu untuk kali ini. Jumpa lagi dan selamat bercuti kepada yang bercuti.
Wassalam.

Kumpulan Nasyid Hijjaz

Kumpulan Nasyid Hijjaz
Klik pada gambar untuk menonton video YouTube.

Anugerah Sahabat Hijjaz Setia

Kenangan di Negara Arab

WELCOME

WELCOME
http://jeehan75.blogspot.com

MURAQABAH

  • Naib 2007 SMKBBSL.
  • Dhabit 2009 SKSS.
  • Rais 2010 SKSI2 (SMKSAAS).
  • Naib 2012 SJK(C)B.
  • Rais 2013 SKTR (SMKSAAS).
  • Rais 2015 SKBT (SMKBTK).
  • Rais 2016 SKJE (SMKDABB).
  • Rais 2017 SKLA (SMKTK).
  • Rais 2018 SKBTHO2 (SMKTT).
  • Dhabit 2023 UIS & UTAR (SMKTT) Murafiq.