Ahad, 18 Julai 2010

Bebas Palestin

La ilaha illallah. Muhammadur Rasulullah. Hidup mati kerana Allah. Berjuang fi sabilillah. Wahai para pejuang maralah ke hadapan. Kerahkanlah tenagamu dan juga fikiran. Korbankanlah hartamu sekalipun jiwa raga. Berjuang membebaskan Palestin yang tercinta.

Wahai para pejuang maralah ke hadapan. Kerahkanlah tenagamu dan juga fikiran. Korbankanlah hartamu sekalipun jiwa raga. Berjuang membebaskan Palestin yang tercinta. Wahai para pencinta keadilan. Jangan gentar berjuang bersama. Kezaliman yang bermaharajalela. Kita gempur hingga ke hujungnya. Ayuh bersatu demi Palestin. Bersama kita berjuang untuk Palestin. Tak kira walau diancam senjata. Kerana Allah kita mara.

Wahai para pejuang maralah ke hadapan. Kerahkanlah tenagamu dan juga fikiran. Korbankanlah hartamu sekalipun jiwa raga. Berjuang membebaskan Palestin yang tercinta. Wahai para pencinta keadilan. Jangan gentar berjuang bersama. Kezaliman yang bermaharajalela. Kita gempur hingga ke hujungnya.

Hentikanlah penderitaan dan juga kezaliman. Kembalikanlah keamanan di bumi anbiya’. Berdoa’ kepada Ilahi. Agar Palestin akan merdeka. Kekal sentosa selamanya. Wahai para pejuang maralah ke hadapan. Kerahkanlah tenagamu dan juga fikiran. Korbankanlah hartamu sekalipun jiwa raga. Berjuang membebaskan Palestin yang tercinta. Ayuh bersatu demi Palestin. Bersama kita berjuang untuk Palestin. Tak kira walau diancam senjata. Kerana Allah kita mara. Kerana Allah kita mara. Kerana Allah kita mara.

Klik Sepanduk Jeehan al-Maliziy Untuk ke Laman Utama

Kenangan di Negara Arab

Dapatkan Set Beras dan Rempah Nasi Arab Sekarang

Dapatkan Set Beras dan Rempah Nasi Arab Sekarang
Klik pada gambar produk.

Segala Puji Bagi Allah, Tuhan Seluruh Alam