Sabtu, 11 Februari 2012

ChoCollagen

Jom cuba produk ChoCollagen jenama Hijrah. Ia adalah gabungan Coklat, Kolagen Marin, Vitamin C dan Vitamin E. Anda boleh hubungi saya dengan menelefon nombor 019-3478217 (Stokis Kajang). Miliki segera produk ini sementara stok masih ada.

Coklat yang dihasilkan daripada biji koko mengandungi lebih kandungan protein berbanding dengan sebiji pisang, sebatang lobak, sebiji oren, sebiji epal atau sejumlah kismis dengan berat yang sama. Kajian telah membuktikan bahawa coklat atau koko mengandungi khasiat makanan yang seimbang.

Kolagen Marin adalah pilihan terbaik untuk memenuhi keperluan kolagen tambahan tubuh manusia. Lazimnya kolagen ini diperoleh daripada sisik dan sirip ikan.

Vitamin C merupakan sejenis vitamin yang larut dalam air. Ia juga merupakan zat nutrien terpenting yang diperlukan oleh manusia dan beberapa spesies haiwan tertentu. Ia juga merupakan salah satu daripada jenis-jenis vitamin utama. Tumbuhan biasanya merupakan sumber terbaik Vitamin C. Namun, jumlah Vitamin C di dalam makanan berasaskan tumbuhan adalah bergantung kepada spesies tumbuhan tersebut, keadaan tanah, suhu dan iklim pertumbuhan tanaman, tempoh masa tuaian, keadaan penyimpanan serta langkah penyediaan.

Vitamin E pula merupakan sejenis vitamin yang larut dalam lemak. Ia juga merupakan nama umum untuk dua kelas molekul (8 jenis tokoferol dan 4 jenis tokotrienol) yang memiliki sifat vitamin larut minyak dengan ciri anti-oksidan. Ia sangat penting untuk mempertahankan fungsi saraf dan otot, melindungi struktur membran daripada rosak, mengekalkan pertumbuhan normal, mengelakkan metabolisme, mengekalkan struktur paru-paru, hati dan membran sel darah merah. Vitamin ini bermanfaat sebagai mencegah penyakit jantung dan melambatkan penuaan kerana ia bersifat anti-oksidan.

ChoCollagen yang menggabungkan Coklat, Kolagen Marin, Vitamin C dan Vitamin E boleh menambahbaikkan keadaan kulit, tulang, gigi, kuku dan rambut. Meningkatkan ketegangan dan dan kekenyalan kulit. Mengurangkan kedutan dan garis halus. Mengekalkan kelembapan kulit. Membantu penyembuhan luka dan mengurangkan parut. Memberi kesan anti-penuaan. Meningkatkan penghasilan kolagen. Mencantikkan dan mencerahkan kulit. Mencantikkan bentuk badan. Kelihatan lebih muda.

Produk ini mempunyai 12 biji dalam satu kotak untuk 12 hari. Makan 1 biji ChoCollagen untuk 1 hari sama ada selepas sarapan pagi atau selepas makan malam. Minum banyak air sepanjang hari.

1 biji ChoCollagen ialah seberat 12 gram. Ia amat sesuai untuk lelaki dan wanita. ChoCollagen dibuat, dikilangkan dan diedarkan oleh MacaMaca Sdn Bhd (900361-D).

Sedap. Mudah. Berkesan. (Delicious. Simple. Effective). Sesiapa yang belum mencuba, jom makan ChoCollagen mulai tahun 2012 ini.

Kumpulan Nasyid Hijjaz

Kumpulan Nasyid Hijjaz
Klik pada gambar untuk menonton video YouTube.

Anugerah Sahabat Hijjaz Setia

Kenangan di Negara Arab

WELCOME

WELCOME
http://jeehan75.blogspot.com

MURAQABAH

  • Naib 2007 SMKBBSL.
  • Dhabit 2009 SKSS.
  • Rais 2010 SKSI2 (SMKSAAS).
  • Naib 2012 SJK(C)B.
  • Rais 2013 SKTR (SMKSAAS).
  • Rais 2015 SKBT (SMKBTK).
  • Rais 2016 SKJE (SMKDABB).
  • Rais 2017 SKLA (SMKTK).
  • Rais 2018 SKBTHO2 (SMKTT).
  • Dhabit 2023 UIS & UTAR (SMKTT) Murafiq.