Isnin, 25 April 2016

Ucapan Hari Ulang Tahun Kelahiran Ke-41 di IKIMfm

Cheras, 25/04/2016 - Umur saya pada hari ini ialah 41 tahun kerana saya telah dilahirkan pada hari Jumaat, 25 April 1975 yang lalu iaitu pada jam 9:15 malam. Ketika memandu kereta dari rumah di Kajang ke sekolah tempat saya mengajar di Cheras, saya memang sentiasa mendengar radio IKIMfm di saluran 91.5 (Lembah Klang).

Saya sempat menjawab soalan Uji Minda Warna Pagi dan menulis ucapan di media sosial Facebook Ikim.Fm semasa berhenti sekejap di sebuah stesen Petronas di Lebuhraya Cheras-Kajang (E7) dari Kajang menghala ke Cheras. Terima kasih kepada DJ Mohammad Suffian Amrin dan DJ Luqman Hakim Malik kerana telah membacakan jawapan Uji Minda daripada saya. Mereka juga mengucapkan selamat hari ulangtahun kelahiran yang ke-41 kepada saya di corong radio IKIMfm kira-kira jam 7:20 pagi.

Di Sekolah Kebangsaan Taman Puteri, Cheras, Hulu Langat, Selangor pada pagi tadi telah dikunjungi oleh pihak majalah Kuntum. Guru-guru dan murid-murid sempat bergambar dengan maskot majalah Kuntum iaitu Si Pintar.

Pagi tadi juga merupakan hari pelancaran Minggu Pusat Sumber bagi peringkat sekolah ini di samping menyertai program Jom Baca Bersama Untuk 10 Minit (Let's Read Together For 10 Minutes) bagi peringkat kebangsaan.

Semua individu, pejabat dan komuniti, adalah dipohon untuk berhenti sebentar daripada melakukan apa jua pekerjaan atau aktiviti untuk membaca apa jua bahan bacaan selama 10 minit. 

Kumpulan Nasyid Hijjaz

Kumpulan Nasyid Hijjaz
Klik pada gambar untuk menonton video YouTube.

Anugerah Sahabat Hijjaz Setia

Kenangan di Negara Arab

WELCOME

WELCOME
http://jeehan75.blogspot.com

MURAQABAH

  • Naib 2007 SMKBBSL.
  • Dhabit 2009 SKSS.
  • Rais 2010 SKSI2 (SMKSAAS).
  • Naib 2012 SJK(C)B.
  • Rais 2013 SKTR (SMKSAAS).
  • Rais 2015 SKBT (SMKBTK).
  • Rais 2016 SKJE (SMKDABB).
  • Rais 2017 SKLA (SMKTK).
  • Rais 2018 SKBTHO2 (SMKTT).
  • Dhabit 2023 UIS & UTAR (SMKTT) Murafiq.