Ahad, 1 Oktober 2023

Kajang, Semenyih dan Putrajaya 1 Oktober 2023

Kajang, 01/10/2023 (Ahad) - Saya, isteri, lima orang anak kami dan emak mentua berada di rumah TJ pada waktu Subuh hari ini.

Antara waktu Syuruk dan Zohor, isteri saya memandu Proton Exora dan menghantar emaknya ke rumah kakak kepada isteri yang juga tinggal di Kajang. Isteri kembali ke rumah TJ.

Antara waktu Zohor dan Asar, saya memandu Proton Exora yang dinaiki isteri, anak ketiga dan anak kelima. Kami menghantar anak ketiga menaiki bas di Semenyih bersama pelajar-pelajar yang lain untuk pulang ke tempat belajar di Negeri Sembilan. Kami bertiga kembali ke rumah TJ.

Antara waktu Zohor dan Asar juga, saya memandu Proton Exora yang dinaiki isteri, anak pertama, anak keempat dan anak kelima. Kami menghantar anak pertama menaiki kereta api (komuter) di stesen Kajang yang pelajar-pelajar lain turut menaiki komuter sama untuk pulang ke tempat belajar di Negeri Sembilan. Kami berempat kembali ke rumah TJ.

Antara waktu Asar dan Maghrib, saya memandu Perodua Bezza yang dinaiki isteri, anak kedua, anak keempat dan anak kelima. Kami menghantar anak kedua pulang ke tempat belajar di Putrajaya. 

Antara waktu Asar dan Maghrib juga, saya, isteri, anak keempat dan anak kelima pergi pula ke Pesta Makanan Pantai Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang) di Anjung Floria Putrajaya.

Antara waktu Maghrib dan Isyak, kami berempat (saya, isteri, anak keempat dan anak kelima) sudah berada kembali di rumah TJ.

Kumpulan Nasyid Hijjaz

Kumpulan Nasyid Hijjaz
Klik pada gambar untuk menonton video YouTube.

Anugerah Sahabat Hijjaz Setia

Kenangan di Negara Arab

WELCOME

WELCOME
http://jeehan75.blogspot.com

MURAQABAH

  • Naib 2007 SMKBBSL.
  • Dhabit 2009 SKSS.
  • Rais 2010 SKSI2 (SMKSAAS).
  • Naib 2012 SJK(C)B.
  • Rais 2013 SKTR (SMKSAAS).
  • Rais 2015 SKBT (SMKBTK).
  • Rais 2016 SKJE (SMKDABB).
  • Rais 2017 SKLA (SMKTK).
  • Rais 2018 SKBTHO2 (SMKTT).
  • Dhabit 2023 UIS & UTAR (SMKTT) Murafiq.